ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان آغاز هفته‌ای گرم در کشور | خراسانی‌‎ها مصرف برق خود را کاهش دهند بررسی قیمت خودرو‌های خارجی در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون
سرخط خبرها

آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد

  • کد خبر: ۲۲۸۸۷۸
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد
رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: هنوز تعیین تکلیفی برای وضعیت طلافروشی‌ها که به یک اجماع با دولت برسند، اتفاق نیفتاده است.

یوسف تقی‌زادگان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت بازار طلا مشهد با بیان اینکه بازار طلا مشهد بعد از گذشت دو هفته همچنان تعطیل است، تصریح کرد: با توجه به اینکه اونس جهانی حدود ۵۰ دلار افزایش یافته است و طلا در کشور تحت تأثیر روند کاهشی نرخ دلار در مرز ۵۷ هزار تومان، کاهشی شد. حباب سکه با توجه به اینکه کاهش داشته است، اما همچنان پابرجاست.

وی درباره وضعیت بازار طلا گفت: هنوز تعیین تکلیفی برای وضعیت طلافروشی‌ها اتفاق نیفتاده است و اکنون در مشهد دو پاساژ در چهارطبقه مشهد همچنان تعطیل و پلمب هستند و همین موضوع به ادامه تعطیلی اصناف دامن زد.

وی یادآور شد: طلافروشان خواسته به‌حقی دارند به همین خاطر تا الان پافشاری می‌کنند. آن‌ها اذعان دارند موجودی یک سرمایه است که برای هرکسی محفوظ است و تمایلی ندارند موجودی خود را از نظر امنیتی و دیگرمسائل اعلام کنند. آخرین تغییراتی که در اجرایی‌شدن قانون صورت گرفت هم نتوانست صنف طلافروشان را قانع کند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: متأسفانه در همین مدت، بسیاری از سرمایه‌ها به‌دلیل وضع قوانینی که بخش خصوصی در آن نقشی نداشته‌اند، از کشور خارج شده است؛ سرمایه‌ای که تعدادی داشتند از قِبَل آن نان می‌خوردند.

وی افزود: ما هر روز به واحد‌های صنفی اعلام می‌کنیم که واحد‌های خود را باز کنند، اما تغییری در قوانینی که این صنف را با دولت به اجماع برساند، رخ نداده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->